MIT TEGYEK, HA LEADTAM A MEGRENDELÉSEM, DE NEM KAPTAM VISSZAIGAZOLÁST?
A levelezőrendszerek hibája miatt sajnos előfordul, hogy nem kapjuk meg a megrendelést, így nem is tudunk róla, ezért ha 1 napon belül nem jelentkezünk, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon.
MEGKAPTAM AZ ÁRAJÁNLATOT, MI A TEENDŐM?
Az árajánlatot vissza kell jelezni e-mailben vagy telefonon, ha megfelel küldjük a látványtervet.
Amennyiben más paraméterekkel szeretné vagy nem felel meg akkor is kérnénk visszajelzést.
Amennyiben más paraméterekkel szeretné vagy nem felel meg akkor is kérnénk visszajelzést.
MEGKAPTAM A LÁTVÁNYTERVET, MI A TEENDŐM?
A látványtervet vissza kell jelezni e-mailben, ha megfelel. Amennyiben változtatni kell rajta, kérjük jelezze és újraküldjük a javított változatot. A látványtervet kérjük mindig alaposan nézzék át, nehogy elírás, hiba legyen benne!
FÉNYKÉPET SZERETNÉK GRAVÍROZTATNI AZ ÓRÁRA, EZ HOGYAN LEHETSÉGES?
A fotót vagy fotókat, fel lehet tölteni a megrendelés leadásakor a megrendelőlapon, illetve e-mailben a kapcsolat menüpontban megadott Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre fel lehet tölteni JPEG formátumban. A kép ne legyen homályos, távoli, ne hiányozzon képrészlet a gravíroztatni kívánt képből.(A telefonnal készült és a közösségi oldalakról letöltött képek nem mindig alkalmasak gravírozáshoz, ezért ajánlott több fényképet küldeni.)
MENNYI IDŐ ALATT KÉSZÜL EL AZ ADOTT TERMÉK?
A látványterv visszaigazolása után 8 munkanapon belül készítjük el termékeinket!
RÖVIDEBB HATÁRIDŐVEL SZERETNÉM ELKÉSZÍTTETNI A TERMÉKET MIT TEGYEK?
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon.
EZEK AZ ÓRÁK MŰKÖDNEK IS?
Kizárólag német U.T.S. óraszerkezetet használunk óráinkhoz, ami az óraszerkezet hátulján is fel van tüntetve. Az óraszerkezet 1,5 Voltos ceruzaelemmel működik.
MENNYIRE TARTÓS A GRAVÍROZÁS?
A gravírozás soha nem fog lejönni, hiszen bele van marva az anyag felületébe.
MIVEL LEHET TISZTÍTANI A TÜKÖR TERMÉKEKET?
Nedves vagy száraz puha ronggyal, papírtörlővel, az óráknál ügyeljen, hogy a mutatók ne sérüljenek.
LÁTTAM A TERMÉKEIKEN KRISTÁLYOKAT, EZEK MILYEN MINŐSÉGŰEK?
Kizárólag swarovski kristályt használunk.
MILYEN FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK ÁLLNAK RENDELKEZÉSEMRE?
Óráinkat futárszolgálattal kézbesíttetjük a megadott címre és a futárnak kell fizetni. Lehet átutalással is, azt a megrendelés leadásakor jelezni kell, és a számlán feltüntetjük a számlaszámot. Bankkártyával nem tud fizetni.
MENNYI IDŐ AMÍG MEGÉRKEZIK A TERMÉK?
Futárszolgálat viszi ki a csomagot és a feladás másnapján kézbesíti. A futár, ha nem találja a megadott címen, telefonál, illetve értesítést hagy. Az elküldött csomagcímke száma bemondásával Ön is tud érdeklődni a futárszolgálatnál, hogy mikor érkezik.
MIT TEGYEK, HA MEGÉRKEZETT A CSOMAG ÉS A TERMÉK SÉRÜLT?
Ne vegye ki a terméket a dobozból!
A több rétegű, biztonságos csomagolás ellenére sajnos nagyon ritkán előfordulhat, hogy sérül a termék, mint bármilyen más futárszolgálattal szállított és kézbesített termék esetében.
Teendő:
1.Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon – pár perc múlva vissza fogjuk hívni, hogy ne az ön telefonszámláját terheljük.
2.Fényképezze le a sérült terméket, de ne vegye ki a dobozból(az üveg vagy tükör termék sérülést okozhat) és küldje el e-mailben, ezt mi továbbítjuk az adott futárszolgálatnak.
3.Természetesen díjmentesen újraküldjük a terméket, ilyen esetben önt semmilyen költség nem terheli.
A nyolc munkanapnál rövidebb határidőre elkészítendő termékeknél kérjük ezt vegyék figyelembe, mert ha újra kell küldenünk a terméket valószínűleg nem tudjuk tartani a határidőt!
A több rétegű, biztonságos csomagolás ellenére sajnos nagyon ritkán előfordulhat, hogy sérül a termék, mint bármilyen más futárszolgálattal szállított és kézbesített termék esetében.
Teendő:
1.Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon – pár perc múlva vissza fogjuk hívni, hogy ne az ön telefonszámláját terheljük.
2.Fényképezze le a sérült terméket, de ne vegye ki a dobozból(az üveg vagy tükör termék sérülést okozhat) és küldje el e-mailben, ezt mi továbbítjuk az adott futárszolgálatnak.
3.Természetesen díjmentesen újraküldjük a terméket, ilyen esetben önt semmilyen költség nem terheli.
A nyolc munkanapnál rövidebb határidőre elkészítendő termékeknél kérjük ezt vegyék figyelembe, mert ha újra kell küldenünk a terméket valószínűleg nem tudjuk tartani a határidőt!
GARANCIA VAN-E A TERMÉKRE?
Természetesen, az óraszerkezetre 1 év garanciát vállalunk. A tükör eltörésére nem vállalunk garanciát.
AZ ELÁLLÁS JOGA:
A 2014-es elállási jog ezekre a termékekre nem vonatkozik, mivel a vevő egyedi kérésére készül és további forgalmazása lehetetlen.(45/2014 kormányrendelet)Természetesen addig amíg el nem kezdjük készíteni az adott terméket(amit minden esetben jelzünk a vevő felé)addig visszamondhatja megrendelését.
NEM KAPTAM ÉRTESÍTÉST A MEGRENDELÉSRŐL, NEM KAPTAM LÁTVÁNYTERVET MIT TEGYEK?
Először nézze meg e-mailjét vagy telefonját, hogy keresték-e idegen számról.
Sok esetben napokig nem nézik meg postafiókjukat, illetve ha idegen a telefonszám akkor nem veszik fel a telefont.(Mi csak számkijelzéssel fogjuk hívni telefonon, a kapcsolat menüpontban található valamelyik telefonszámról.)
Ha ezeken nem talál értesítést, akkor a levelezési rendszer hibája miatt lehet, hogy nem kapta meg levelünket.
Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon.
Sok esetben napokig nem nézik meg postafiókjukat, illetve ha idegen a telefonszám akkor nem veszik fel a telefont.(Mi csak számkijelzéssel fogjuk hívni telefonon, a kapcsolat menüpontban található valamelyik telefonszámról.)
Ha ezeken nem talál értesítést, akkor a levelezési rendszer hibája miatt lehet, hogy nem kapta meg levelünket.
Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon.
LEHET MÁS MÉRETBEN KÉRNI A TERMÉKEKET MINT A HONLAPON TALÁLHATÓK?
Természetesen megoldható, de ehhez telefonos egyeztetés szükséges, illetve ha nem tartjuk biztonságosnak a szállítást a mérete miatt, akkor csak személyes átvétel lehetséges, és nem biztos, hogy beleférünk a 8 munkanapos határidőbe.
MENNYIRE LÁTSZÓDIK A TÜKÖR TERMÉKEN GRAVÍROZÁS?
A gravírozott tükör termékek, anyaguk a tükör miatt a szemben lévő tárgyakat visszatükrözik, de egyben ez is teszi különlegessé az órákat vagy plaketteket. A gravírozás kevésbé látszódhat ha a terméket nem megfelelő szögben éri a fény vagy nem kap elég fényt, ez a termék helyének kiválasztásakor fontos. Ez a jelenség nem csak a tükör gravírozásánál jelentkezik, például ha egy fém medálba fényképet gravírozunk nem minden szögből látszódik jól a gravírozás, ha fordítunk rajta, más szögből kap fényt és a gravírozás jól látszódik. Lehetőség szerint a fényviszonyok miatt olyan helyre és magasságban helyezze a terméket, hogy a gravírozás látszódjon. Például sötét helyiségben, túl magasan, alacsonyan stb. a gravírozás nem biztos, hogy jól fog látszódni.
MENNYIRE LÁTSZÓDIK A FA TERMÉKEN GRAVÍROZÁS?
A fa termékeknél, a tükör termékekkel ellentétben nincs tükröződés, tehát minden szögből látszódik a gravírozás.
MENNYIRE TÖRÉKENY A TÜKÖR TERMÉK?
A gravírozott tükör vagy üveg termék anyagából adódóan törékeny, mint például egy üvegpohár, üvegváza vagy kerámiatányér stb. Gyermekektől, életterüktől a terméket tartsa távol és ennek megfelelően kezelje és rögzítse, illetve helyezze el! Minden termékünkön gyárilag kialakított akasztó vagy támasztó található, attól függően, hogy fali vagy asztali termékről van szó. A fali termékeket falba fúrt tiplivel és csavarral kell rögzíteni. Az asztali termékeket biztonságos helyre helyezze. Az esetleges sérülésekért felelősséget nem vállalunk!